Tuesday, July 29, 2014

Friday, July 25, 2014

Raya ;)

Selamat Hari Raya , Maaf Zahir & Batin. Amboi raya tahun ni macam tak raya ja. Aduhai apalah nasib kan, selalu ja malang. Tapi tapala itu ujian allah kan. Taknak merungut la. Sekarang dekat KL lagi, kejap lagi pukul 4 baru nak kemas balik Sungai Limau,Kedah. Aduhai rasa macam malas jaa nak balik kedah. Hm tapi rindu ayah, rindu family. So kenala balik . Malam esok dah sampai kedah kena pergi kerja pulak dua hari then Raya. Alamak ! Lupa la baju melayu raya tak beli lagi, harap ada masa untuk beli, Amin. Esok sampai kedah kena bersihkan kubur Mak dulu la, nanti raya nampak cantik sikit. 🎇.                            
  

Thursday, July 24, 2014

Sahabat :*

Terima kasih kawan kawan sebab buat aku dihargai . Sebab selalu tanya khabar aku, selalu nasihat aku , tolong aku bila aku perlukan orang,selalu teman aku lepak & buat lawak dekat aku. Aku akan ingat hampa , tolong hampa masa hampa ada masalah juga. Insyallah, senang sama sama , susah sama sama. Aku ingat hampa dua orang, yang lain pun kawan tapi tada la macam hampa. Nak buat semua benda alah tu.  

Monday, July 21, 2014

Kerja :)



      Kerja oh kerja. Pagi kerja malam kerja macamtu la bila dah belajar tak pandai. Kena kerja lebih nak cari duit poket untuk  penuhi impian. Aduduududu , ya allah terima kasih sebab kuatkan hati yang pernah terluka . Boleh kerja tenang, boleh fikir masalah lain yang lebih penting dari tu dan selalu dekatkan dengan orang yang hargai saya +kawan kawan baru. Allah selalu uji kita sebab dia sayang kita kan, insyallah cuba tak merungut lagi dan hadapi dengan tenang. Amin

21.4.2014 <3

Hi cinta. Selamat pagi :) harap harini lebih baik dari semalam. Semalam keluar dengan cinta hati layan wayang cerita ICEMAN. Wow layan gila tengok dengan orang tersayang. Thanks sebab sudi temankan. Bahagia harini walaupun jumpa sekejap. Kbye . Haha Even if we fight a lot, I still want you in my life. @nuriliyanaa iloveyou . Dekat blog kita kenal, dekat blog saya selalu update pasal awak. Wheewwwww :*

Saturday, July 19, 2014

July.

Hi july . Disini saya kenal dia, disini saya saya habiskan cerita tentang kami. Okay ?  Semua dah selesai, takda lagi gaduh gaduh dan saya dengan kehidupan saya seperti manusia biasa , dugaan demi  dugaan tapi selamat allah selalu tolong betulkan benda yang salah kepada benda yang betul. Syukur sangat sebab walaupun jahat allah masih dengar doa dan selalu permudahkan urusan .Bahagia
 dengan kehidupan sekarang . Hanya black & white sebab hidup dah tada warna warni lagi. Tapi hidup tetap kena teruskan dan tak simpan dendam kat sapa sapa. Sebab saya pun pernah buat salah. Terima kasih kawan kawan yang selalu sokong dari belakang. Aku sayang hampa ! Kbye 

Thursday, July 3, 2014

Malang

Hi selamat pagi. 1 julai menceritakan segalanya tentang  perjalanan hidup akan datang,harini baru dapat tau yang amir tada awek dari 20 jun haritu lagi. apalah kan malang sangat hidup ni tapi tak semua salahnya takdir,semua berlaku sebab diri sendiri, apa perasaan bila orang yang kita paling sayang tetiba ada dengan orang lain dalam masa yang singkat, mesti sakit hati kan tapi itula yang terjadi dekat amir, harap boleh hadapi semua dengan doa. :( tapi kadang kdang terfikir allah boleh ka terima doa orang jahil macam amir ni . :D harap semua okay. 20 tahun  hidup tapi setahun ja pernah raya ada awek tu pun tahun lepas.tak sanggup la nak hadapi semua ni ,rasa macm nak gila ja. macam nak lari pergi tempat yang tada orang. malu sangat kenapa asyik jadi mangsa. :( rindu hidup dulu dulu rindu semuanya. rindu nak ada yana balik, rindu nak lawak dengan dia