Thursday, May 24, 2012

Muka Buku ^_^

           
          Hidup nie kadang-II tak adil kan.setia selalu ditipu,bila tak setia pasangan setia pula.kenapa mesti macam ni.?aku perlu kan dia disisi aku tapi kenapa dia selalu buat masalah.aku tak pernah curang selama kami couple.tapi dia ! tak boleh faham isi hati aku lansung.aku boleh couple dengan dia yang duduk dihostel. dua minggu sekali balik dan baru dapat text tapi dia,aku tak dapat nak layan sekejup dah nak cari orang.dah banyak kali bersabar.kali nie terserah la kepada awak.buat la keputusan yang betul.saya sunggup ditingggalkan daripada awak menderita bersama saya dengan beberapa detik saya tak dapat layan awak.saya nak awak tahu hanya awak yang saya ada dan cinta.saya tahu saya tak hensem + miskin + bodoh,saya sedar semua tu.oke la dah nak tidur.assalamualaikum (tulis sambil menangis)

Sunday, May 13, 2012