Sunday, December 11, 2011

PUJAAN HATI

amir suka seorang si dia tu yg amir kenal di FB,kali pertama jumpa dia kan,amir jumpa dia dekat gunung jerai,dia dan fixie dia..comeyhh la dia...dengan cap n rambut pendek,terpikat la.....tapi amir sedar siapa diri amir,amir just tengok saja..tetapi malam selepas balikdari gunung kan amir tak bole tido la..asyik ingatkan dia,n ttiba amir terlepas cakap nak couple dgn dia dalam mcg,tp sprti djangka dia kata kita kawan dulu lah..ummm...n mulai saat tu dia dah jarang-2 mcg amir..walaupun sblm tu dia slalu mcg...n slpas bbrpe hari amir minta la tlg kawan dia utk dapatkan dia,tetapi kwn dia cakap yang dia peng*** tak suka lelaki tapi amir tak percya semua tuh..sbb dia masih ada hati n perasaan kut,cara dia layan orang n bercakap dgn orang mcm gaya perempuan lagi kut cuma dia nampak peng*** sbb pakain dia ja...dsmbgkan cerita kawan dia mmg tak tlg amir pun...amir pun redha ja la kan..hanya mampu melihat si dia dari jauh..nak djadikan cerita,semalam kan kami ada buat perjumpaan fixie kat pantai murni,tempat berkumpul pertama dekat guar chempedak..kami tgu dsitu sementara mnggu geng-2 SP sampai utk join ke pantai murni  sekali...n semasa amir tgu kan,ttba si dia tu sampai,mmg comeyy la kan..amir hanya mampu tersenyum melihat dia...n ttba dia baik dgn amir,kami borak-2,best kut bila bersama dia..bahagia ja rasa..sampai di satu tempat berhenti d gudang basikal,ttba budak SP telefon mereka dah sampai..amir pun patah balik la nak pergi dekat depa,n ttba si dia pun nak ikut..amir cakap tak payah,tp dia nak ikut jugak..so amir biarkan jala..sblm sampai dkt tmpat budak SP tggu kami borak punya borak..mmg best la kan..dia senyum..teruja amir...mmmmmm....sampai ja kat budak SP kan depa pulak ajak g minum..n kami terus p minum kat satu kedai tu..amir suruh budak-2 SP yg sampai awal tuh p minum n amir dgn si dia tgu kat jalan nak tggu budak-2 SP yg lain...mmm...dahla panas gila..amir pun suruh si dia p duduk dalam kedai takut dia hitam nty..tapi dia tanak tp dia tanak juga...so amir biarkan jala dia duk tgh panas dgn amir....kesian dia kan..ummm....n kemudian kami pun bergerak ke yan..dalam perjalanan ke YAN kan,elok-2 tgh duk layan ada la kawan amir potong line duk sembang dgn dia..marah la juga kat dia..tapi kawan,apakan daya..tgk jala..takkan nak tegur..malu kut...terlupa pulak,dah la hari yang sama kami ride nie kan akak berunang,tak dapat nak balik umah sbb dah jnji ngan budak-2 SP nak tgu depa...dalam hati tengah panas nie kan,depa tambah pulak dgn duk bersembang atas fixie,pegang-2 tangan lawak-2...lagi panas la hati amir..tapi  kan sblm kami ke pantai murni..kami ke titi hayun...amir jaga simpang jalan sblm naik..lepas dah abis naik amir naik la..naik-2 kan tgk depa duk berdating lagi...amir senyap ja buat taktahu..sampai kat atas si dia hantar mcg tanya knpe nie?amir pun jawab la APA! n dia pun ttba marah,mgkn sbb amir kasar kut..amir pun minta maaf kat dia,amir ckap kt dia,amir tak da maksud nak marah dia pun,amir sedih kut tak dapat tangkap gambar kakak kat rumah n apa yg terjadi kat umah...masa amir bt kputusan nak balikkan,dia kata dah la nak lepak pun jarang,buat cmni pulak..so amir ubah fikiran tak nak balik sbb dia,walaupun hnset asyik berbunyi ja..amir abaikan sbb si dia...masa turun kan..kami ke pantai murni...tahu tak sampai pantai murni satu patah ayat dia tak ckap dgn amir.dia siap lepak satu meja dgn kawan amir tadi...best kut noh boleh buat cmtu..siap-2 bagi gelang tngn lagi...untung la kau kawan..aku pun tak macam tu..n lepas kwn amir lepak dgn dia kan..kwn amir cakap kt amir,nak ngorat dia..perghhh..PANAS kut..tapi amir kata p jala..dapat kut..hampa hnsem..n lepas tu kami semua balik.....mmg tak best la kan ..tahu tak apa yg panas lagi,amir samapi ja umah...kawan amir yg tadi minta no sia dia..aduiii..tapi tapa kut untuk kawan bahagia.amir sanggup diam..n llihat saja perangai mereka... :(

Monday, April 25, 2011

Sunday, February 27, 2011

sEteLah SEkiaN lamA....

setelah sekian lamanya akuh bljar ,
 brulah akuh dpt mguasai blog nih ..
tggu tme lpang skit ja utk upgrade diz blog .. 
hehehe